.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخطاريه قانوني به متولي بهداشت و سلامت در بابلسر

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان بابلسر طي اخطاريه قانوني به شبكه بهداشت و درمان و دبير شوراي سلامت شهرستان بابلسر ده (10)روز به شبكه بهداشت و درمان مهلت داد تا نسبت به نصب سيستم تصفيه فاضلاب مناسب اقدام نموده و نتيجه را كتبا به اداره حفاظت محيط زيست شهرستان اعلام نمايد.

به گزارش خبرنگار شمال‌نيوز از بابلسر، محمد رحمتي افزود: فاضلاب شبكه بهداشت و درمان در محلي شبيه آب انبار جمع آوري مي شود و سر ريز آن به اگوي شهر متصل بوده و از آنجا بدون تصفيه به رودخانه بابلرود هدايت مي‌شود و از آنجا كه شبكه بهداشت و درمان خود متولي امر سلامت بوده با توجه به مسائل زيست محيطي پيش آمده در رودخانه بابلرود كارشناسان اين اداره از محل آن شبكه واقع در ميدان بسيج بابلسر بازديد كردند كه با توجه به اخطار ها و مكاتبات مكرر صورت گرفته با آن مركز همچنان مانند گذشته فاضلاب خود را بدون هر گونه عمليات تصفيه به اگوي شهري و در نهايت به رودخانه بابلرود هدايت مي نمايد .

وي اظهار داشت: از آنجا كه اگوي شهري فقط به منظور جمع آوري آبهاي سطحي(باران) مي باشد اين امر موجب آلودگي شديد زيست محيطي و همچنين شكاياتهاي مردمي را فراهم نموده است.لازم به ذكر است كه فاضلاب هاي شهري از چند نقطه به بابلرود مي ريزند.

"سخن خبرنگار"ياد آور مي شوم: رودخانه‌ي بابلرود به علّت عبور از دو شهر مهم استان يعني بابل و بابلسر و با قابليتهاي خاص خود، اهميت زيادي دارد، قابليتهاي تجاري، اقتصادي و فرهنگي در كنار قابليتهاي تفريحي، توريستي و آموزشي بر اهميت اين رودخانه مي‌افزايد.

وجود این رودخانه در بابلسر یکی از دلایل جذابیت این شهر در بین شهرهای مازندران برای گردشگران و حتی خود مازندرانی‌ها است. چرا که هیچکدام از رودهای جاری در استان مازندران امکانات رفاهی مشابه بابلرود در بابلسر (مانند قایق‌های تفریحی و...) ندارند.

رودخانه بابلرود در بابلسر به خاطر شرائط ویژه طبیعی و مجاورت با تفریحگاهها، اقامتگاهها و اماکن پذیرائی بسیار مناسب برای برنامه ریزی برای ساخت اسکله‌های تفريحی برای قایقهای تندرو و مساعد است و کرانه‌های زیبای اين رود در بابلسر با درختان سر به فلک کشیده جلوه بی نظیری را در تمام طول سال به نمایش گذاشته كه علاوه بر استفاده تفریگاهی این رود برای ورزشهای آبی نظیر اسکی روی آب و قایقرانی در کلاسهای مختلف نیز مناسب بوده و در حال حاضر نيز مورد استفاده ورزشكاران رشته هاي آبي قرار گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.